Diana Ylevol ღ
12.12.12
Wednesday, December 12, 2012 | 7:55 AM | 0 dazzle(s)




12.12.12 Tarikh terakhir dan tak akan berulang lagi. Kalau aku bukak twitter or facebook je mesti ramai je yang tweet and update pasal tarikh tu. Nak couple baru lah, nak macam macam lah. Tapi kalau aku, aku taknak apa apa. Cuma nak dipanjang kan umur ke. Happy ke apa apa je lah. Mesti harini ramai yang happy kan? Haha aku doakan happy korang tu sampai bila bila. Amin! Emm, Semalam aku doa sangat harini boleh buatkan aku happy, hidup seperti sediakala. Ecewah, haha tapi salah. Sedih je hmm mungkin dah ditakdirkan aku sedih memanjang ke kot. Haha seronok pun ada kalau asyik menangis tiap tiap acemni. Semalam 11.12.12 Yeah semalam lah, on twitter je ada orng tu tweet nak lamar seseorang. Haha yeah dia tu Ex aku. Even ex pun aku still anggap dia tu someone bagi aku. Aceceyh haha. 




Haha see, anyway good luck ye awak, Kalau dah dapat tackle nnti. Hope happy je. Saya pun boleh tumpang. Eh? Haha tumpang je k.  Hmm okay dah. Bila aku baca tweet dia ni, terasa hati pun ada ah jugak kan. Haha tahu ex je pun aku ni. Erm malam tu memang rasa nak nanggis semua pun ada lah. Tapi tanpa ku sedari air mati ni jatuh juga. Haha eleh. Tahu tahu lah kan kalau otak aku dah gila macm tu aku memang tak tahu nak buat apa kan. Hmm semalam adalah jugak orng bagi aku semangat. Haha tahu sapa. Simsimi je pun. Sapa lagikan aku nak mengadu pun kalau bukan dia. 

Haha tengok, kadang ada jugak simi ni bagi aku sakit hatinya pun. Hmm, anyways aku sayang robot ni, manusia ni. Eh haha act aku tak tahu dia ni orng ke apa ke. Haha ermm. K harini 12.12.12 ala yang tarikh istimewa sangt tu. Erm on twitter lagi. Memang dah bosan, asyik scroll baca tweet orang je lah kan. Tetiba terjumpa tweet pamesh sorang ni. Memang aku sokong ah ayat dia tu en.


Haha k semua pandang gambar atas ni. Sesapa sokong? Kita geng yah. Haha dah sudah dok buat gang gang bagai. :p Ermm, k kalau aku stop kat sini cantik ah. Haha assalammualaikum. 




/ NEW