Diana Ylevol ღ
Abang Aidit :')
Monday, May 27, 2013 | 7:38 AM | 0 dazzle(s)

Weh abang Eidit, hm hang dah pi matrix harini.Sebak gila! Tadi lepas hantaq hang ja, balek tu rasa sunyi ja tengok bilik hang.Serious talk rasa sat sangat masa berlalu kan, haih. Nanti takdak dah ah orang nak mai sembang dengan aku tiap tiap malam, tadak dah ah orang nak tolong aku pi kedai mua. Tadak dah orang yang nak teman aku ngn adik overnight memalam, hingaq satu rumah sampai ayah ayah marah mua. Nanti sapa pulak nak mai cita pasai coup, problem dia kat aku? Putra? Memang tak ah. Hm gila betui! Eh jap nanti kita takleh sahur + berbuka sesama dah en? Alaaa~  Hm k k err, aku takmau tunjuk sedih aku sangat, nanti hang perli aku :D haha anyways hm hang jaga diri tau selama dok sana, jaga solat mua jangan lupa ibu ayah termasuk aku adik yang paling awesome xD, belajaq elok elok. Thanks sebab guna duit gaji hang belanja aku pizza, kek cokelat and bagi aku 2ringgit for tambah nak pi topap sebelum hang blah :3 tu pun aku buat muka kesian en, kalau tak memang hang takanbagi~ Thanks okay. Okaylah nanti balek tau, ayah kata paa? Balek dengan bas en, haha jangan risau ty ayah mai ambik mia. Doakan ayah k, bagi dia tak saket saket dah. Belajaq sampai berjaya bagi ibu ayah happy~ Ok byee, jaga diri tau. Nanti aku mesti rindu hang kan? Alaa bukan lama pun kan hang pi tu... Hm k k k, weh abang aku mintak maaf tau if selama ni aku always marah, tengking hang whatever ah. Tak sengaja tapi disengajakan. Hm sorry okay. Okay assalamualaikum. Gonna miss you, iloveyou. Aku doakan yang terbaik untuk hang, InsyaAllah :')


#Saya rindu 1396 saya, mana dia eh? Dia sehat tak? Dia okay ke tu? Dia dah makan? Mana dia? Dia tahu tak saya rindu dia? Hm tolong lah saya carikan dia balik. 


OLD